4 תשובות
אני גם כזאת xd.
רוב הזמן אני מעסיקה את עצמי כמו לצייר על דף או לחלום בהקיץ.
רוב הזמן אני מעסיקה את עצמי כמו לצייר על דף או לחלום בהקיץ.
מה את עושה למשל? צורחת הרבה וזה
אז פשוט תהיי יותר רגועה.. נגיד אם את רוצה לצעוק-תדברי יותר בשקט בצורה נעימה ולא צעקנית
אז פשוט תהיי יותר רגועה.. נגיד אם את רוצה לצעוק-תדברי יותר בשקט בצורה נעימה ולא צעקנית
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימית
מה זאת אומרת? את כאילו עושה הרבה רעש?
באותו הנושא: