5 תשובות
עדיף לך לא לעשות את זה זה יכול להיגמר לא טוב, לא מכיר שיטות כאלה, אנחנו לא שולטים בגוף שלנו
תרגישי טוב
תרגישי טוב
אנונימי
לישון עם חלון פתוח/מזגן דלוק על קור
פשוט אל תנסי להבריא
לא לשתות תה מרקים ודברים שעוזרים
לא לקחת תרופות
ואל תעשי פעילות בכלל תישארי במיטה וככה גם האנרגיות שלך ירדו
לא יודעת אם זה יעזור לכל אחד יש את הגוף שלו ואת המערכת חיסונית שלו... בכל מקרה
תרגישי טוב
לא לשתות תה מרקים ודברים שעוזרים
לא לקחת תרופות
ואל תעשי פעילות בכלל תישארי במיטה וככה גם האנרגיות שלך ירדו
לא יודעת אם זה יעזור לכל אחד יש את הגוף שלו ואת המערכת חיסונית שלו... בכל מקרה
תרגישי טוב
אנונימית
למה את צריכה להיות חולה פשוט תחממי את המדחום
שואל השאלה:
זה לא קשור למדחום אבל כבר עבר זמן מאז והסתדרתי
זה לא קשור למדחום אבל כבר עבר זמן מאז והסתדרתי
אנונימית
באותו הנושא: