3 תשובות
קצת פזיז.. את יכולה אולי להתאכזב.. אבל לכי למקום עם הרבה אנשים...
תלוי דרך איפה אתה נפגש. אם חברה שאת סומכת עליה מכירה לך מישהו, זה סבבה ואפילו מעולה. אבל אם זה דרך האינטרנט- אסור!
קודם כל - אם את נפגשת עם מישהו לבליינד דייט, חשוב מאוד שתיזהרי,
שלא תפגשי אנס.
דבר שני - מצד אחד את יכולה לפגוש את התאום שלך, ומצד שני את האויב.
תנסי, למה לא? אין לך הרבה מה להפסיד.
לביטחון שלך - תעשי את במקום ציבורי..:)
שלא תפגשי אנס.
דבר שני - מצד אחד את יכולה לפגוש את התאום שלך, ומצד שני את האויב.
תנסי, למה לא? אין לך הרבה מה להפסיד.
לביטחון שלך - תעשי את במקום ציבורי..:)
באותו הנושא: