התחברות
הרשמה
קניתי מלא דברים באיבאיי לרוב אין טראקינג נאמבר הרבה זמן לא קיבלתי ואני דואג זה לא אמור להשפיע אם אין לי?
15 בנובמבר 2016, 22:57
ברצלונה
תשובה אחת
לא. לרוב מס' המעקב הוא "חרטא", כי אם אלו סיניים, אז כל המוצרים נשלחים בספינה אחת, וזה מסמל בעיקר את הספינה ולא כ"כ את המוצר שלך ספציפית, הוא גם לרוב לא מתעדכן.
S
Symphony of Destruction
באותו הנושא:
אם הדבר האחרון שקניתם היה אותו הדבר איתו תילחמו בהשתלטות חיזרים, עד כדי כמה נדפקתם?
באיזה חנויות קניתם את רוב הדברים שלכם לחדר?
מה הדבר שאתם חושבים עליו רוב הזמן?
קניתי היום את האלבום של הארי סטיילס. תמיד הייתי מעריצה של וואן דיירקשן, אבל תמיד הרגשתי שהארי עושה דברים שלא מתאימים לו.
שמתם לב לזה שרוב האנשים עם החיים הבאמת קשים לא מדברים על זה?
למה כל מי שאני מנסה לדבר איתה לרוב ממש סנובית אליי ופוסלת אותי ישר?
קניתי כמה דברים בקניון וכשחזרתי לבית, שמתי לב ששטר של 20 שנתנו לי מזויף. מה אפשר לעשות?
איך מחפשים דברים מגניבים באיביי ומה קניתם פעם שווה מאיביי?
ללמוד רוסית קשה יותר מרוב השפות האחרות או אותו דבר?
אם חבר שלי בצבא, רוב הסיכוים שלא יהיה לו זמן לדבר איתי בווצאפ?
קניתי מלא דברים באינטרנט