התחברות
הרשמה
אני סטוקרית אחרי הקראש שלי זה נורא?
13 בנובמבר 2016, 21:28
סטוקרים
התאהבות
קראש
פאדיחות
חבר
4 תשובות
ממש לאא
ס
סמכו_עליי
כן
ה
הצלף העיוור
במובן מסוים זה יכול גם להיות אובססיבי.
T
The Resistance
כולנו סטוקריות בסופו של דבר
B
BestPeopleAreCrazy
באותו הנושא:
אני סטוקרית? ועד כמה זה מוזר מה שאני עושה לבעלי לעתיד (יעני הקראש שלי)
עד כמה אני סטוקרית מ1-10 אם אני מחכה כבר 45 דקות בחלון לראות את הקראש שלי כדי שאני אצא באותו הזמן ואז ניפגש בדרך?
הקראש שלי אמר לי שהוא לא יצא איתי כי אני סטוקרית מפחידה אותו
עד כמה אני סטוקרית לקראש מ1-10? אם
התחלתי לעקוב אחרי הקראש שלי באינסטגרם ואני בטוחה שהוא חושב שאני סטוקרית אבל...
אחרי שנפרדנו האקס שלי קרא לי סטוקרית משהו כזה מה זה בכלל?
אני רוצה לעקוב אחרי הקראש שלי באינסטגרם, אני יודעת שהוא יחזיר אבל אני פוחדת שהוא לא יבין איך הגעתי אליו/שאני סטוקרית..
גיליתי שכל הכיתה שמורה לקראש שלי בפלאפון (סטוקרית כן) חוץ ממני, זה אומר שהוא שונא אותי?
אני היחידה שכל פעם שיש לי קראש על מישהו אני סטוקרית שלו בקטע אחר?
הקראש שלי שלח לי באינסטגרם תמונה מצחיקה כזאת והיה רשום שם כשבת סטוקרית..
הגיוני שגיליתי שההורים של הקראש שלי גרושים אם אפילו לא דיברתי איתו אף פעם? אז אני סטוקרית?XD