6 תשובות
גיל ההתבגרות
כולנו חווים את זה..
גיל ההתבגרות
זה הגיל, זה יעבור עם הזמן.
כן זה גיל התבגרות ותדע שאתה לא היחיד שמתאהב ככה יש עוד בנים פשוט אתה צריך לנסות לאהוב משהי אחת וכל השאר כמו ידידות
אתה נדלק עליהן. כשתאהב מישהי באמת אתה תחשוב עליה 24/7 ועל אחרות פשוט כמעט ולא תחשוב.
תנסה להתמקד באחת נניח אתה אוהב 3 בנות א ב ו ג
ושאתה חושב על ב תמיד המחשבה חוזרת לא
ושאתה חושב על ג תמיד המחשבה חוזרת לא
אז ככה תדע את מי באמת אתה אוהב את מי שאתה מתמקד בה גם שאתה לא מתמקד בה אלא במישהי אחרת...