התחברות הרשמה

אני בת 14 ומשחקת מיקמק - אני במשימה לטייל עם המינימיק שלי איפה נמצא חדר המשחקים ומגרש הכדורגל?

10 בנובמבר 2016, 21:46
משחקי מחשבמשחקמשחקיםעולמות וירטואלייםמשחקי רשת    
תשובה אחת
חדר המשחקים איפה שהחללית
במפה ליד האי יש מקום של כדורגל וזה.. אז שם..
בהצלחה:)
א
אושר אושר
באותו הנושא:
אני בן 19 משחק מיקמק זה נורמאלי?
אני בת 16 ומשחקת מיקמק. זה מוזר?
באיזה משחק ישן הייתם משחקים (כמו אקולוקו, מיקמק, איקרים וכו'..)?
אתם משחקים במיקמק?
אני בת 14 ומשחקת מיקמק אף אחד לא יודע זה בסדר לשחק בגיל שלי בזה?
מי רוצה לשחק איתי מונית למיליון של מיקמק כל כך שווה המשחק הזה..
מי משחק עכשו מיקמק?
אני בת 14 ומשחקת מיקמק ורואה מיקמק הסדרה זה לא תינוקי נכון?
יש לכם מיקמק? אם כן מאיזה גיל התחלתם לשחק?
תביאו לי משחקים וירטואלים שווים כמו מיקמק
עוד מישהו פה משחק מיקמק?