2 תשובות
את יכולה לכתוב על היד את האות הראשונה בשם שלך ואז לעשות./& ולכתוב תאות הראשונה בשם שלו ואפשר גם רק לחייך שהוא לידך ולראות את הרגש שלך ואפשר דרך חברה שאומרת לו או פשוט לספר לו את.
תסתכלי לו בעיניים במבט אוהב, זה לוקח זמן אבל עם הזמן מבינים
פשוט תתנהגי כמו שאת מרגישה
ואם ישמו לב, אז מה זה מדאיג אותך?
זה סך הכל מה שאת מרגישה הרי לא?
מותר לך להביע את הרגשות שלך ואי שום סיבה להסתיר אותם
מילא שזה היה אסור, או שהייתה לו מישהי וככה וככה
אבל בכללי? אני לא רואה בעיה
זה לא משהו שאת צריכה להתבייש בו
פשוט תתנהגי כמו שאת מרגישה
ואם ישמו לב, אז מה זה מדאיג אותך?
זה סך הכל מה שאת מרגישה הרי לא?
מותר לך להביע את הרגשות שלך ואי שום סיבה להסתיר אותם
מילא שזה היה אסור, או שהייתה לו מישהי וככה וככה
אבל בכללי? אני לא רואה בעיה
זה לא משהו שאת צריכה להתבייש בו
באותו הנושא: