9 תשובות
אצל כל בית ספר זה קצת שונה. אצלי למשל רק מי שקיבל בסוף השנה 85 ומעלה בהקבצה א' הלך ל5 יחידות.
אצלי זה 75
כל בית ספר זה משהו אחר אני משערת 80 ומעלה
80 ומעלה
אצלנו 85
אצלי זה בכלל 95 ומעלה
הרגע הזה שהדרישות הלימודיות בבית ספר שלי גבוהות מידי לדרישות לימודיות בבתי ספר אחרים o_o
הרגע הזה שהדרישות הלימודיות בבית ספר שלי גבוהות מידי לדרישות לימודיות בבתי ספר אחרים o_o
75+
אצלנו מעל 80 אני חושבת
אצלנו מהקבצה א 85+
באותו הנושא: