9 תשובות
אצל כל בית ספר זה קצת שונה. אצלי למשל רק מי שקיבל בסוף השנה 85 ומעלה בהקבצה א' הלך ל5 יחידות.
אצלי זה 75
כל בית ספר זה משהו אחר אני משערת 80 ומעלה
אצלנו 85
אצלי זה בכלל 95 ומעלה
הרגע הזה שהדרישות הלימודיות בבית ספר שלי גבוהות מידי לדרישות לימודיות בבתי ספר אחרים o_o
אצלנו מעל 80 אני חושבת
אצלנו מהקבצה א 85+