19 תשובות
בסטייל של מי?
i sexy and i know it
לא
ואני מתה על זה.
ואני מתה על זה.
בסטייל משל עצמי
לא.
אם רק היה לי מספיק כסף כדי לקנות בגדים עם סטייל יפה..
אם רק היה לי מספיק כסף כדי לקנות בגדים עם סטייל יפה..
אנונימית
יש לי סטייל משלי אז סוג של
סטייל משלי!
אנונימית
לא
גם לא "בסטייל שלי"
למי יש כסף
גם לא "בסטייל שלי"
למי יש כסף
אין לי מספיק כסף בשביל להתלבש בסטייל, אבל כן, בראש שלי הכל יותר יפה.
אנונימית
כן יחסית.
בסטייל משלי, כן.
לא יודעת אם זה ממש שיא הסטייל אצל אחרים
לא יודעת אם זה ממש שיא הסטייל אצל אחרים
לא. מה שנראה סביר ונוח לי אני אלבש
אני חושבת שכן
לא בסטייל של כולם.. סוג של סטייל משלי
לא xd
באותו הנושא: