3 תשובות
הוא כנראה לא בקטע שלך, אם היה הוא היה עונה ישר.
שונאת את המשחקי אגו האלו
אל תכתבי כמה ימים, תראי אם הוא נזכר בך בכלל וככה תחליטי אם להמשיך או לא.
אל תכתבי כמה ימים, תראי אם הוא נזכר בך בכלל וככה תחליטי אם להמשיך או לא.
פשוט תעזבי אותו. לא מגיע שתתאמצי בשבילו בכלל. שונאת בנים כאלה.
אנונימית