10 תשובות
כן
אני לא הייתי עוברת לשם, כל אחד ומה שהוא מתחבר
כן.
כן
שואל השאלה:
למה כן ולמה לא?
למה כן ולמה לא?
אנונימית
לי אישית אין העדפה כזאת כי נוח לי בערים מרכזיות בסגנון של תל אביב יותר...
אני במצוקה נוראית בקשר לחבר שלי.. אין לי פרחים לכתוב:(
אין על ירושלים
אנונימי
אני אישית אוהב את ירושלים
ירושלים ממש נחמדה, אז הייתי ממליצה למי שאוהב את האזור, אני בכל זאת מעדיפה את תל אביב על פניה..
באותו הנושא: