10 תשובות
כן
אני לא הייתי עוברת לשם, כל אחד ומה שהוא מתחבר
כן.
שואל השאלה:
למה כן ולמה לא?
אנונימית
לי אישית אין העדפה כזאת כי נוח לי בערים מרכזיות בסגנון של תל אביב יותר...
אני במצוקה נוראית בקשר לחבר שלי.. אין לי פרחים לכתוב:(
אין על ירושלים
אנונימי
אני אישית אוהב את ירושלים
ירושלים ממש נחמדה, אז הייתי ממליצה למי שאוהב את האזור, אני בכל זאת מעדיפה את תל אביב על פניה..