24 תשובות
לא.
כן
לא
ברור, ההורים שלי תומכים בי בהכל ואוהבים אותי כמו שאני, ככה אני גם אתייחס לילדים שיהיו לי
אנונימית
למרות שההורים שלי ממש אחלה והכל, יש קטעים שאני לא אוהבת שההורים שלי עושים אז באותם דברים אני אשתנה
כן, רק שאני אשתדל לתת להם יותר אוויר ולא אגן עליהם ברמה מוגזמת (פרימיטיביות).
לא כל כך.. כאילו בחינוך יש הרבה דברים שאני אקח מהם. הם חינכו אותנו ממש טוב, נתנו לנו ערכים.
כן
לא, לא ממש
לא.
אני קצת פחות אחפור אבל כן.. יש לי הורים מקסימים
לא
אני ממש מקווה שמתי שאני היה גדול המחשבות שלי על הורים היו כמו שהם עכשיו-אני ממש לא רוצה להיות כמו ההורים שלי
ברור אבל אני יתן לילדים שלי קצת יותר חופש
לא
hell no!
אנונימי
קצת דברים יהיו דומים אבל בעיקרון לא, אני מתכוונת להשתדל לא לצרוח על הילדים הקסומים שיהיו לי :)
לא
בגדול כן כי ההורים שלי תומכים בי ואוהבים אותי ושם בשבילי אבל יש המון פעמים שהם לא מבינים אותי או דברים שאני לא מסכימה איתם עליהם ונראלי שבמקומות האלה אני ינהג איתם אחרת
חלקית.
יש דברים שאני אשנה - ויש דברים שלא.
יש דברים שאני אשנה - ויש דברים שלא.
לא
אנונימית
אני אוהבת את ההורים שלי אבל כמובן שאני איהיה אמא שונה כי אני בן אדם שונה ואני אולי אשפר כמה דברים שלא אהבתי או אוסיף.. זה תמיד ככה..
באותו הנושא: