4 תשובות
מניסיון, כי גם לי זה קרה..
פשוט כדאי לך להפסיק להלחם עליה בסוף היא תבין שאת שווה הרבה יותר מאותה ילדה..
ואם באלך את מוזמנת לשלוח לי הודעה בפרטי
את בטוחה שהיא התרחקה, או שאולי את חושבת שהיא התרחקה רק בגלל שנהיו לה עוד חברות? זה קרה לפני הרבה זמן, או לא מזמן?

אם היא ממש התרחקה ממך ככה שעוד לפני שרבן היא כבר לא הייתה הbbf שלך, ועד עכשיו התחננת אליה: תתרחקי גם את, תני לה להרגיש איך זה יהיה בעתיד אם היא תמשיך להתרחק. אל תתחנני.

אם היא ממש התרחקה ממך ככה שעוד לפני שרבן היא כבר לא הייתה הbbf שלך, ועד עכשיו התרחקת גם את: תגשי אליה בזמן שהיא פנויה, בזמן שהיא תוכל להיות מרוכזת בשיחה. תתחילי לדבר איתה על איזה כיף היה כשהייתן חברות, תזכירי לה דברים מצחיקים, חוויות... תני לה להשתתף בשיחה. תגידי לה שאת חושבת שזה פספוס ככה פשוט לוותר על הקשר המיוחד שהיה ביניכן. תעצרי בקטע הזה, תני לה לחשוב, אולי ההצעה לחזור להיות חברות כבר תבוא ממנה. אם היא לא מציעה תציעי את לבסוף.

אם היא התרחקה קצת, אבל עדיין חברה: תני לה ספייס. נוספו לה חברות חדשות, אבל לא נוסף לה זמן.
את צריכה לקבל את זה, שיש לה עוד חברות. בעיקר אם היא הכירה אותן לא מזמן. בהתחלה לוקח יותר זמן.
שואל השאלה:
היא לא הכירה, תמיד היינו חברות אבל עכשיו היא מעדיפה אותן
אנונימית
אולי את עושה משהו שלא נעים לה, בלי שאת מודעת לזה?
נגיד... יש בנות שצוחקות אחת על השנייה בצחוק... והרבה פעמים,
אחת לוקחת את זה ללב, נעלבת ולא מספרת...
אז תנסי לחשוב אולי יש משהו שגורם לה לאי נוחות איתך.
אם לדעתך זה סתם כי מנסה לעשות פוזה, תתרחקי גם את.
ואם זה נראה לך מוזר, אז תשאלי אותה אם פגעת בה אולי.