11 תשובות
לא לדעתי זה מסוכן..
כן.
אבל לא מהחברים לעט, אני לא נכנסת לשם.
כן..
שואל השאלה:
sophie למה לא?
אנונימית
אני נותנת את המספר שלי רק אחרי כמה שיחות.
כי רובם שם חרמנים.
כן.
כן, חד פעמי.. אני לא נוהגת לעשות את זה
לא, בעיר הספרים הכרתי דווקא מלא אנשים אבל רק לשתיים יש את המספר שלי. אה, לשלושה, כי אחד אני מכירה במציאות.
אנונימית
כן אבל לא מחברים לעט.