4 תשובות
כן ברור וואו זה נשמע כל כך מעניין ואם את רוצה יש לי כל מיני רעיונות גם, אם את צריכה
אז אני מסבירה, אין טעם להכנס לכל סיפור חיים של כל דמות.
בדרך כלל רושמים רק את הרקע של הדמויות הראשיות, לא צריך את של האחרות
בדרך כלל רושמים רק את הרקע של הדמויות הראשיות, לא צריך את של האחרות
שואל השאלה:
אני מתכוונת שהיו דמיות שהן היו יותר ראשיות ויותר לא (מבין הגברים הללו)
אני מתכוונת שהיו דמיות שהן היו יותר ראשיות ויותר לא (מבין הגברים הללו)
אנונימית
לא
רק בגלל שזה מספר גברים, ולא מתרכז בדמות אחת
זה סתם יעשה לי בלאגן בראש וזה לא יהיה כיף לקרוא לדעתי.
אבל יכול להיות שרק אני ככה.
רק בגלל שזה מספר גברים, ולא מתרכז בדמות אחת
זה סתם יעשה לי בלאגן בראש וזה לא יהיה כיף לקרוא לדעתי.
אבל יכול להיות שרק אני ככה.
באותו הנושא: