4 תשובות
לא.. אבל לא יהיה לך משעמם לבד?
אנונימי
כן זה פאדיחה. כי זה ניראה כאליו אין לך חברים/חברות
לא, דווקא להפך. החוויה של לראות סרט לבד בקולנוע נותנת תחושה של אומץ, של אחריות ושל בגרות בעקבות כך שאת הולכת לבד לסרט, מזמינה כרטיס לבד ומתיישבת לבד.
לא. מי כבר מסתכל עליך? מי יכול לדעת שאתה לא מחכה למישהו?