39 תשובות
ברור
כן
כולן מאוננות בידיוק כמו בנים ואם הם אומרות אחרת משקרות!
מן הסתם..
כולן בסופו של דבר מאוננות :) כן
כן כי יש לי ימים שאני חרמנית ומעופפת כזאת אז אני מאוננת בשביל להוריד לעצמי את החרמנות לכל היום
אנונימית
כן
אני לא...
אנונימי
זה שמעליי אתה אנונימי ^
אני גם לא...
אנונימית
יש כאלה שכן ויש כאלה שלא
איך לא? אתן חרמניות לא תאוננו?
זה מגעיל
אנונימית
זה לא מגעיל
כן
זה לא מגעיל
מה מגעיל זה טבעי
אנונימית
זה כן
אנונימית
את ניגעלת מעצמך?
חח אולי היא עדיין לא הגיע לגיל שההורמונים משתוללים והיא מרגישה חרמנות
אני בת 14...
אנונימית
אז?^
כל אחד בזמן שלו
מה קשור
אנונימית
טוב אנונימית לדעתך זה מגעיל אז תגעלי אין לי מה להגיד לך יותר
כן ברור כמעט כולן
כל אחת מאוננת בזמן שהיא מרגישה שהיא מוכנה ורוצה.
אנונימית, את רואה את זה כמגעיל אך בסופו של דבר את תביני שלא.
האוננות יכולה להיות קשורה לחרמנות ולהורמונים.
לשואל השאלה, כן, בדרכ בנות מאוננות אך כמו שאמרתי בגילאים שונים, ואם לא כך אז בזמן קיום יחסים (אני לא ארחיב על זה).
אנונימית, את רואה את זה כמגעיל אך בסופו של דבר את תביני שלא.
האוננות יכולה להיות קשורה לחרמנות ולהורמונים.
לשואל השאלה, כן, בדרכ בנות מאוננות אך כמו שאמרתי בגילאים שונים, ואם לא כך אז בזמן קיום יחסים (אני לא ארחיב על זה).
כן אני מודה אני חרמנית
אנונימי
אני לא, ואני בקרוב בת 18
אנונימית
למה שלא יאוננו?
לא שאלו אם אתן ספציפית מאוננות.
כן בנות מאוננות, כמובן שלא כולן כמו שלא כל הבנים מאוננים.
כן בנות מאוננות, כמובן שלא כולן כמו שלא כל הבנים מאוננים.
אנונימית
מה פתאום
הן גם לא מחרבנות!
כי הן לא יצורים אנושיים כמו הזכרים..
אתה יודע איך זה הולך ;)
הן גם לא מחרבנות!
כי הן לא יצורים אנושיים כמו הזכרים..
אתה יודע איך זה הולך ;)
אני אישית כן, במיוחד לפני שהולכת לישון עוזר לי להרדם טוב יותר ואוהבת את ההרגשה בגוף
אני לא מאוננת ובחיים לא אוננתי.
אני לא רואה בזה כמשהו שאני חייבת אותו ובלעדיי זה אני לא אתפקד
אפשר להתאפק
וגם חוץ מזה יש לי חבר אז אני משאירה את זה לו
אני לא רואה בזה כמשהו שאני חייבת אותו ובלעדיי זה אני לא אתפקד
אפשר להתאפק
וגם חוץ מזה יש לי חבר אז אני משאירה את זה לו
אנונימית
כן
אני כן ומכירה הרבה שכן
אני כן ומכירה הרבה שכן
כן
אנונימית
כן.
אנונימית
יש ויש
אני לדוגמה כן מאוננת
אגב התחלתי בגיל 4 או משהו ולא ידעתי שום דבר על זה אבל עכשיו אני יודעת ואני עדיין עושה את זה
כל יום כל היום
אני לדוגמה כן מאוננת
אגב התחלתי בגיל 4 או משהו ולא ידעתי שום דבר על זה אבל עכשיו אני יודעת ואני עדיין עושה את זה
כל יום כל היום
לירון
כן התחלתי די מוקדם עם זה גם אבל הכל סבבה
וזה לא קשור לקטע שאם אני יכולה להתאפק אז אני לא עושה זה פשוט קטע שאם בא לי אני עושה זה לא משהו פוגע או מוריד מהכבוד פשוט אם באלך תעשי לא באלך אל תעשי אין פה קטע של להתאפק זה הכל
וזה לא קשור לקטע שאם אני יכולה להתאפק אז אני לא עושה זה פשוט קטע שאם בא לי אני עושה זה לא משהו פוגע או מוריד מהכבוד פשוט אם באלך תעשי לא באלך אל תעשי אין פה קטע של להתאפק זה הכל