3 תשובות
אני אישית עושה עם שעווה ופינצטה, אבל הקוסמטיקאיות בדרך כלל עושות מה שתבקשי
חוט ופינצטה.
שעווה פוגעת העור, הופכת אותו לאדמומי, רגיש, ויבש (ככה לפחות זה אצלי)
עם חוט הצורה יפה יותר.
שעווה פוגעת העור, הופכת אותו לאדמומי, רגיש, ויבש (ככה לפחות זה אצלי)
עם חוט הצורה יפה יותר.
אנונימית
אם את עושה לבד בבית, הייתי ממליצה פינצטה שלא תורידי לעצמך את הגבה או משהו
אבל הקוסמטיקאית שלי עושה לי למעלה שעווה ולמטה פינצטה, זה הכי טוב לדעתי
חוט זה ממש כואב
אבל הקוסמטיקאית שלי עושה לי למעלה שעווה ולמטה פינצטה, זה הכי טוב לדעתי
חוט זה ממש כואב
אנונימית
באותו הנושא: