2 תשובות
יש איזה כפתור ביטול.
השתמשתי בו פעם זמן קצר אחרי שהזמנתי ואכן ההזמנה בוטלה.
זה לא אוטומטי. המוכר צריך להסכים. אבל יש סיכוי טוב שהוא יסכים אם עוד לא ארז או שלח את המוצר.
רוב המוכרים באיביי הם מוכרים פרטיים מרחבי העולם.
במידה וביצעת הזמנה וברצונך לבטל את ההזמנה כדאי לפנות למוכר...
אבל קודם כל מומלץ לבדוק בעמוד המוצר האם זה יצא כבר בדואר.
אם לא נשלח עדיין, ניתן לבדוק מול מהמוכר אפשרות לעצור את ההזמנה.
אם יצא כבר, המקסימום שאפשר לעשות זה לתאם עם המוכר משלוח חזרה.