3 תשובות
הייתה לי משימה כזאת באמת או חובה,
הייתי צריכה לבלוע חצי כפית קינמון
חשבתי שזה לא כזה נורא ונחנקתי מזהה! חח זה ממש חונק
הייתי צריכה לבלוע חצי כפית קינמון
חשבתי שזה לא כזה נורא ונחנקתי מזהה! חח זה ממש חונק
לשאוף אבקה צמחית לריאות זה מאוד מסוכן, זה יכול לגרום לתגובה דלקתית, אלרגית או אסמטית, יש בתבלין הקינמון תאית וחומרים כימיים אחרים אשר לא מתעכלים בריאות ויכולים לגרום לחסימה שלהן..
למה זה קשה? תדמייני שאת מנסה לבלוע חול.. בדיוק אותה תחושה :)
למה זה קשה? תדמייני שאת מנסה לבלוע חול.. בדיוק אותה תחושה :)
לי לא קרה כלום
אנונימית
באותו הנושא: