6 תשובות
ליד חבר שלי
אנונימית
לא זה דוחה
אף פעם בחיים שלי לא עשיתי גרעפס.. וזה לא שאני מתביישת, אני פשוט לא יודעת איך!
אף פעם בחיים שלי לא עשיתי גרעפס.. וזה לא שאני מתביישת, אני פשוט לא יודעת איך!
כנל
אבל חברה עושה לידי כל הזמן ואני לא שמה לב לזה :)
כנל
אבל חברה עושה לידי כל הזמן ואני לא שמה לב לזה :)
באותו הנושא: