10 תשובות
כן אם אנחנו מתחברים והוא מוצא חן בעיניי בטח למה לא
אנונימית
כן,
מה הבעיה עם זה?
כן..
אני בן
אבל למה לי לא לצאת עם בת בקרבי
זה רק תפקיד בצבא

לזאת ששאלה מה הבעיה... אחת הבעיות היא יציאות... את תסתדרי עם לראות את חבר שלך פעם בשבועיים שלוש ורק מידי פעם פעם בשבוע?
כאילו.. כן!
אנונימית
שואל השאלה:
תצאי מאנונימי חח
אנונימי
חח תלוי לאיזה בנות גיל את פונה;)
אני אם הייתי בת 18-17 נראהלי שכן אפילו שרואים אותו רק כל כמה שבועות וזה יכול לעשות רע מאוד לקשר.
אבל אם זאת אהבה אמיתית למה לא לטפח ולשמור עליה?;)
*אתה חח
דיי לחפור על השאלה המפגרת הזאת נמאס!