11 תשובות
סלינה והמעריצים, לפי מה ששמעתי.
תכלס בגלל המעריצות כי נמאס לו שהגיבו על הזוגיות שלו דברים רעים.
בגלל המעריצות שלו.
לא מגיע לבן אדם הזה מעריץ אחד לדעתי אם זה היחס שלו.
לא מגיע לבן אדם הזה מעריץ אחד לדעתי אם זה היחס שלו.
אנונימית
שואל השאלה:
המעריצות של...? מי זאת האקסית? אפשר קישור לתמונות שלה?
המעריצות של...? מי זאת האקסית? אפשר קישור לתמונות שלה?
אנונימית
בגלל שהוא העלה תמונות עם החברה שלו והמעריצות הגיבו לו דברים לא טובים על החברה שלו וסלינה גם הגיבה לו משהו אז הוא חטף עצבים ומחק. דפוק מי צריך את התמונות שלו בכלל
סופיה היא החברה הנוכחית שלו לפי מה שאני יודעת וסלינה היא האקסית שלו, אז המעריצים טענו שכשעכשיו שהוא עם סופיה הוא מתרחק מהמעריצים ולא שם עליהם והוא אומר שזה לא נכון ושהם לא מעריצים אמיתיים בגלל זה ואז סלינה (האקסית שלו) הגנה על המעריצים שלו והוא רב איתה ואז הוא מחק את האינסטגרם שלו..
לא מגיע לו מעריצים? את רצינית? בוא נראה אותך סובלת אנשים שכביכול אמורים להעריץ אותך אבל בעצם רק יורדים על חבר שלך ועל הזוגיות שלכם ומקללים אותו וכל זה מקנאה, מותר לו להיות עם מי שבאלו בלי שאנשים יעירו ויתנהגו ככה
אנונימית
סבבה מודה שהמעריצות שלו דיי מטורפות ושצריך הרבה סבלנות.
אבל כשאתה כוכב הוליוודי ויש לך מיליוני מעריצים, אתה צריך להבין לאן אתה נכנס ולהתמודד עם ההשלכות כמו שצריך, ולא להיות פחדן ולמחוק את האינסטגרם בגלל ש who gives a fuck
אז וואלה כן, לא מגיעה לו כל ההערצה הזאת אם מה שאתה מחזיר בחזרה זה זלזול ואי אכפתיות, מצטערת.
אבל כשאתה כוכב הוליוודי ויש לך מיליוני מעריצים, אתה צריך להבין לאן אתה נכנס ולהתמודד עם ההשלכות כמו שצריך, ולא להיות פחדן ולמחוק את האינסטגרם בגלל ש who gives a fuck
אז וואלה כן, לא מגיעה לו כל ההערצה הזאת אם מה שאתה מחזיר בחזרה זה זלזול ואי אכפתיות, מצטערת.
אנונימית
שואל השאלה:
חח לא נשמע כיף להיות ג'סטין ביבר
חח לא נשמע כיף להיות ג'סטין ביבר
אנונימית
קיללתי אותו בתגובות אז הוא בכה בפינה וסגר את האינסטגרם
האקסית שלו זאת סלינה גומז,
היא גם זמרת ידועה.
את יכולה למצוא עליה מידע בגוגל
היא גם זמרת ידועה.
את יכולה למצוא עליה מידע בגוגל
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: