5 תשובות
שואל השאלה:
אני באמת לא עשיתי את זה
לא הבנתי אז כן או לא?
אני באמת לא עשיתי את זה
לא הבנתי אז כן או לא?
אנונימית
את שלשלת דבר מסוים אבל בכמות גדולה, זה לא חייב להיות הגלידה והחטיפים.
לא, כי רוב הסיכויים ששילשלת אותם.
חבל שתעשי דברים כאלה):
עדיף לא לאכול שטויות מההתחלה ואז גם לא לקחת חומר משלשל...
חבל שתעשי דברים כאלה):
עדיף לא לאכול שטויות מההתחלה ואז גם לא לקחת חומר משלשל...
כן לגמרי. בוא נגיד שמהתחלה לא צריך להגיע למצב שאכלת מלא גלידה וחטיפים
באופן תיאורתי קריצה קריצה חח
באותו הנושא: