8 תשובות
חירשת
אילמת. אפשר עדיין לכתוב
אנונימית
היו הרבה פעמים בחיים שלי שרציתי להיות חירשת.
עיוור - עושה לי טוב לראות צבעים ודברים ולא להיות לא מודע, זה זה יחרפן אותי
חירש - אני חייב רעש, כל רעש לבן קטן. אם אני לא יוכל בכלל לשמוע שום דבר אני גם יתחרפן.
אילם - אולי זה נראה נחמד בהתחלה אבל הדרך שהכי קלה לי להוציא את הכאב שלי זה לצרוח אז אני לא יודע איך זה יעבוד, אבל זה נראה הכי סביר, אז אני ילך עם אילם.
חירשת
אילמת
אילמת. אני לא אוותר על הראיה שלי, אני לא יכולה להפסיק לראות את האנשים האהובים עלי. אני לא יכולה להיות חירשת, אני לא אוותר על המוזיקה