5 תשובות
המילה הזו היא דו משמעית. מלאך יכול להחשב גם כשליח.
אנונימית
כי מלאך זה שליח. לאו דווקא שליח טוב. מלאך המוות הוא השליח של אלוקים. (שטן)
כי הוא זה שגורם למוות של בני האדם, הוא גורע את החיים שלהם.
העובדה שהוא גורם לסבל ולצער נגררת מהעובדה שהוא לוקח חיים של בני אנוש.
האם כל השאלות שלך הן מהקישור המצורף? ^~^
שואל השאלה:
לא מהקישור המצורף, אבל אכן אותה רשימה חח
אנונימי