11 תשובות
נחמדה, יש לה פנים יפות
אנונימית
שיזוף יתר
היא קצת מלאה
ויש לה עיוות כזה בפה כשהיא מדברת
והיא שחצנית ומתנשאת וזה יוצא בשפת דיבור וההליכה
יופי זה עניין של טעם.
בעיניי כן
כן איפילו מאוד
תלוי בשוואה של הרבה יפות בעולםלא ממש
לא היא נראת לא טוב לדעתי
היא נראית ממש טוב כשהיא לא מפוצצת באיפור ושזופה מידי
לדעתי לא
מפוצצת באיפור שזה מזוויע
המון שיזוף מלאכותי שזה בכלל מזעזע
כן.
לא וואו אבל יש בה יופי...
אנונימית
לדעתי היא לא
אנונימית