התחברות
הרשמה
יש לי גוש בתנוך של האוזן ממש גוש וכואב שלוחצים עליו מה.. זה יכול להיות?
13 באוקטובר 2016, 19:17
אוזניים
זיהום
גוש
תסמינים
תשובה אחת
היה לך עגיל?
א
איזיבלס
באותו הנושא:
בנות אתן אוהבות אצל בנים עגילים בשני האוזניים? (בתנוך)
אני אוהבת לגעת בתנוך של האוזן לאנשים זה מוזר?:O
באיזה אוזן כדאי לי לעשות טראגוס? אוזן אחת יש לי הליקס (וחור אחד בתנוך), ובאוזן השניה יש לי 3 חורים (בתנוך)...
כואב לעשות הליקס עם אקדח או עם הירא הזה שלוחצים וזה עושה חור?
כמה בערך יעלה ניתוח לתיקון וסגירת תנוך האוזן?
מה העגיל הכי פחות כואב שאפשר לעשות באוזניים אחרי חורים בתנוך?
נפיחות בתנוך האוזן - ביום שישי הקודם עשיתי עגיל בתנוך באוזן שמאל, ועכשיו יש לי נפיחות של ממש למרות שחיטאתי כמו שצריך! מה לעשות?
תורשה - האם לזוג הורים שלשניהם יש תנוך אוזן מחובר יכול להיוולד צאצא עם תנוך אוזן נפרד?
אם נחתכתי חתך קטן בתנוך האוזן ויורד לי דפ מה לעשות?
איך קוראים לעגיל הזה בתנוך של האוזן שזה כמו חישוק כזה שאפשר אפילו לעביר שם אצבע? חח
יש לי בלוטה קטנה בתנוך האוזן הימנית (כאב לי קצת התנוך באוזן, איזה שהוא 'מתחבר' עם הצוואר והרגשתי מן גולה קטנטנה בתוך התנוך) אני מפחדת מזה יכול להיות?