התחברות
הרשמה
יש פה אנשים שאוהבים את המשקה 'איילנד' בטעם גויאבה?:)
11 באוקטובר 2016, 14:40
משקאות
טעמים
גויאבה
שתייה
איילנד
2 תשובות
אני אישית לא אוהב, אבל יש לי חברים שאוהבים.
V
Vibezz
אני
זה סבבה ממש חח
ג
ג'ינקס
באותו הנושא:
איזה משקה אתם הכי אוהבים לשתות בריבר?
הכרות עם אנשים שאוהבים מוסיקה יפנית - איפה אפשר להכיר אנשים איכותיים שאוהבים מוזיקה יפנית?
איזה משקה חם אתם הכי אוהבים בארומה?
המשקה אריזונה טעים? איזה טעם ישלו?
מה המשקה הפופולרי בעולם?
איזה סרטים פסיכולוגים יש כמו אפקט הפרפר ושאטר איילנד?
מה זה המשקה הזה אריזונה? ויש בו אלכוהול?
מה המשקה הכי טעים לדעתכם בריבר?
סתם מתוך עניין, מה המשקה שיש בו הכי הרבה אחוזי אלכוהול?
מה זה המשקה הזה שקוראים לו אריזונה (Arizona) ומה הטעם שלו ואיפה אפשר לקנות?
Monster המשקה, זה כשר?