8 תשובות
כן, אבל לא רק.
אסור לשאת את שם השם לשווא,
גם אנשים שלא מאמינים צריכים לכבד את אלה שכן.
זה לא עניין שהדף קדוש, אלא מה שרשום עליו.
אי אפשר לזרוק אותו או להתייחס אליו בחוסר כבוד.
שואל השאלה:
מגניב!
רגע ואם אני יכתוב את זה על אסלה
האסלה גם תהיה קדושה?
אנונימי
חח זה טוב זה טוב
אתה אידיוט
שואל השאלה:
שאלתי שאלה
מה כל המינוסים
פשוט לפי מה שזכור לי אסלה ובית שימוש זה מקום טמא
אז אולי השם הזה יטאר אותו או משהו כזה.
מה הקשר למטומטם
אם את לא יודעת את התשובה אז אל תעני.
אנונימי
שואל השאלה:
אנשים
אתם לא יודעים להבין בדיחה
אנונימי
אתה אתאיסט?
אם כן בבקשה תכבד את היהדות!
זה ממש מגעיל לעשות את זה!
אם אתה לא אז אסור לך לעשות את זה