4 תשובות
לא היה.
לפי מה שהבנתי הם עשו הפסקה בעקבות החגים ויחזרו אחרי סוכות.
לא. הם פשוט עשו הפסקה של כל החגים יחזור אחרי סוכות
כנראה תבעו את הסדרה בגלל האפליה של עניים ועשירים (זאת שמועה) אבל בעמוד אינסטגרם שלהם הם אומרים שהם בהפסקה ועוד כמה חודשים כנראה יחזרו עם עוד פרקים
לא היה, השעו את הסדרה בגלל שהגרלות בלוטו זה לא חינוכי.
הסדרה תחזור אחרי החגים.