4 תשובות
וואאיי גם ליזה מגיב ככה!
כן
בד"כ זה לא יוצא בגלל שעווה..
אולי יש לך שם סימנים אדומים, כי השעווה היא חמה..-ונכוות או משהו..
אבל לא נראלי שיצא לך חצקון משעווה...
אולי יש לך שם סימנים אדומים, כי השעווה היא חמה..-ונכוות או משהו..
אבל לא נראלי שיצא לך חצקון משעווה...
ככן זה קרה לי פעם