11 תשובות
בני אדם, לא?
סתם, עונים שהכל בסדר
סבבה אגוזים, פצצות לגבות, רסיסים לריסים
הכל טוב
"כל דבר שיש לו רגליים"

סתם, כי אני מהמתחכמים.
כמו שאת/ה רואה...
ולהמשיך בעקבות איך שאת מרגישה
היי ילד, תרגיע תדיבור שלך ^
זה לא יפה
חיות בני אדם
כלבים, בני אדם, וכו
סתם חח
אממ "הכל טוב/ סבבה מה איתך?"
בדיוק כמו ל"מה קורה?" - אחלה/סבבה/הכל טוב.
כמו מה נשמע כמו מה קורה
אחלה
הכל בסדר
טוב
החיים תותים
אנונימית