5 תשובות
ברור זה אימונים של שנים... הליכון לא ממש משטיח בטן הוא כן שורף קלוריות אבל זה לא מספיק...
אנונימית
כנראה את עושה משהו לא נכון, תתייעצי עם תזונאית ומאמן כושר. בהצלחה (:
קודם כל להתייאש אף פעם לא כדאי... תמשיכי להתאמן ותשאלי/תבדקי איזה אימוני בטן אולי קצת מסיביים ונכונים יותר את יכולה לעשות. יכול להיות שמכל מיני סיבות אצלך קצת יקח יותר זמן.
אולי כדאי לך לעשות עוד דברים אם את רוצה בטן שטוחה (תחפשי בגוגל) בדכ זה שכיבות שמיכה, כפיפות בטן, בטן סטטית ועוד מלא תרגילים
את לא עושה את זה נכון
אני בתוך חודש חודשיים הורדתי בטן +שרירים באמצע
אל תתיאשי אם את רוצה תדברי אתי בפרטי אני יתן לך רעיונות
אני בתוך חודש חודשיים הורדתי בטן +שרירים באמצע
אל תתיאשי אם את רוצה תדברי אתי בפרטי אני יתן לך רעיונות