8 תשובות
לפני חודש בערך, אולי אפילו יותר.
רבתי עם חברה שלי על איזה הודעה שהיא שלחה לי, זה היה דיי מטומטם.
רבתי עם חברה שלי על איזה הודעה שהיא שלחה לי, זה היה דיי מטומטם.
עם חברה שלי על זה שהיא ילדת צומי מתלהבת שחצנית וכלבה.
סה"כ אני אוהבת אותה d:
סה"כ אני אוהבת אותה d:
לא יודעת איזה ריב מדובר.
מכות -חודש בערך סיפור ארוך
מילולית, לפני חצי שעה עם חבר טוב שלי שברור שמחר נשלים אבל בינתיים הקללות רבות
אני כל יום רבה עם אנשים. בעיה
מכות -חודש בערך סיפור ארוך
מילולית, לפני חצי שעה עם חבר טוב שלי שברור שמחר נשלים אבל בינתיים הקללות רבות
אני כל יום רבה עם אנשים. בעיה
רבתי עם אמא שלי כי היא מדמיינת דברים ואני באמת שה תמים ולא עשיתי כלום^^
סתם, בתכלס אני שוב אשימה.
סתם, בתכלס אני שוב אשימה.
חמישי שעבר, עם אמא שלי. היא חושבת שבגלל שלה הרביצו חזק כשהיא הייתה קטנה, לה מותר להרביץ לילדים שלה, כל עוד היא מרביצה להם חלש יותר. ואז היא באה כזה - אחותך הקטנה (היא בת שנה וחצי) קטנה מדי להרביץ לה. ואת כבר גדולה מדי.
זה כאילו, ואט דה פאק? יש גיל מסוים שבו מותר להרביץ לילדים? מה עובר לך בראש.
אז אמרתי לה את זה.
לא נגמר טוב.
זה כאילו, ואט דה פאק? יש גיל מסוים שבו מותר להרביץ לילדים? מה עובר לך בראש.
אז אמרתי לה את זה.
לא נגמר טוב.
איזה אחד שכל הזמן חיפש אותי בעבודה וסתם סכסך ביני לבין המנהל עד שלפני שבוע פשוט דיברתי איתו ואמרתי לו כל מה שאני חושבת והוא הסביר לי דברים והבנתי מאיפה זה נובע...
ואפשר להגיד שאני לפחות מרגישה שפתחתי איתו דף חדש..
ואפשר להגיד שאני לפחות מרגישה שפתחתי איתו דף חדש..
שואל השאלה:
לי עם החברה הכי טובה שלי שפשוט אי אפשר לדבר איתה בטלפון וספציפית אני...
היא לא מקשיבה לשום מילה שלי בשיטט.
רבות כבר חודש כמעט כל יום
לי עם החברה הכי טובה שלי שפשוט אי אפשר לדבר איתה בטלפון וספציפית אני...
היא לא מקשיבה לשום מילה שלי בשיטט.
רבות כבר חודש כמעט כל יום
אתמול בערך איזה מישהי סוג של ירדה עלי.. אני פשוט אשכח שזה קרה