6 תשובות
כן
ברור
כע חלום חיי
אני באופן אישי אוהב יותר מזרחיות
אבל אין סיבה שלא
כן
למה שלא
כול עוד היא נחמדה טובת לב אכפתית
אני אוקראינית לול, כן הייתי יוצאת עם אוקראיני