13 תשובות
זה נורמאלי לכל אחת יש
בתכלס מה הבעיה לגלח?
בתכלס מה הבעיה לגלח?
דוגרי כן
אני בת ולדעתי זה לא אסתטי
לא הכי מוריד אבל אם יבוא לא בקל ל ל להוריד אז ישמח
כן מוריד ממנה
.
לא, לבני אדם אמור להיות שיער ברגליים
אני בן ואותי אישית זה ממש מגעיל שבנות לא מגלחות זה לא אסתטי..
בכנות כן
מה הבעיה לגלח? אותי זה מגעיל שיער