8 תשובות
ליד התמונה בסטורי יש אייקון של פח
פשוט תלחצי עליו וזה ימחק
פשוט תלחצי עליו וזה ימחק
שואל השאלה:
אומייגאד תודה הצלתם לי תחיים
אני פשוט חדשה בסנאפצאט
אומייגאד תודה הצלתם לי תחיים
אני פשוט חדשה בסנאפצאט
אנונימית
שמחה שהסתדר :)
בכל מקרה, אל תישלחי אף פעם תמונות חושפניות שלך בפלאפון כי הן תמיד יישמרו באיזשהו מקום שם. גם אם את מוחקת. מי שבאמת באמת ירצה להגיע אליהן ומבין במחשבים- יגיע אליהן.
אז אל תעשי את זה שוב
בכל מקרה, אל תישלחי אף פעם תמונות חושפניות שלך בפלאפון כי הן תמיד יישמרו באיזשהו מקום שם. גם אם את מוחקת. מי שבאמת באמת ירצה להגיע אליהן ומבין במחשבים- יגיע אליהן.
אז אל תעשי את זה שוב
אנונימית
לפעם הבאה לא הייתי ממליצה לך לצלם תמונות כאלה את צריכה להבין שכבר מה שאת מצלמת הוא לא רק שלך גם אם את לא שולחת יש כל הזמן מיקרים של הפצת תמונות כאלה
תזהרי מהדברים האלה כי אם ידפקו צילום מסך... כדי לשמור ולכי תדעי לאן זה יגיע
תיכנסי לmy story
תלחצי על התמונה ולמטה יהיה לך סימן של פח תלחצי על זה
תלחצי על התמונה ולמטה יהיה לך סימן של פח תלחצי על זה
שואל השאלה:
ו... נו דחוף כבר חברה שלי ראתה את זה!
ו... נו דחוף כבר חברה שלי ראתה את זה!
אנונימית
תיכנסי לסטורי..
אנונימית
באותו הנושא: