12 תשובות
כן. אבל לא בטוח אם הוא מקבל אותו הוא לא.
אפשר לתת, אבל זה לא ייחשב אצלו במאגר הפרחים.
כן, הוא יקבל התראה שהוא קיבל פרח אבל הפרח לא יקלט אצלו.
כן אבל הפרח לא ייחשב לו
כן, אפשר.
אבל הפרח לא ייחשב.
Aro
כן אפשר לתת פרח לאנונימי אבל זה לא נחשב לו באוסף הפרחים וזה רק אות לתודה והוקרה.
כן, רק הוא לא יקבל את זה.
כן ברור... (:
אני אכתוב תשובה כי אף אחד לא רשם אחת. את יכולה לתת אך זה לי ייחשב. בבקשה ~
RMN
כן אבל זה לא יופיע בפרופיל שלו הפרח