12 תשובות
כן. אבל לא בטוח אם הוא מקבל אותו הוא לא.
אפשר לתת, אבל זה לא ייחשב אצלו במאגר הפרחים.
כן, הוא יקבל התראה שהוא קיבל פרח אבל הפרח לא יקלט אצלו.
כן אבל הפרח לא ייחשב לו
כן, אפשר.
אבל הפרח לא ייחשב.
אבל הפרח לא ייחשב.
כן אפשר לתת פרח לאנונימי אבל זה לא נחשב לו באוסף הפרחים וזה רק אות לתודה והוקרה.
כן, רק הוא לא יקבל את זה.
כן ברור... (:
אני אכתוב תשובה כי אף אחד לא רשם אחת. את יכולה לתת אך זה לי ייחשב. בבקשה ~
כן אבל זה לא יופיע בפרופיל שלו הפרח
באותו הנושא: