תשובה אחת
יש מצב זו פטרית נרתיק. כנסי לקישור תבדקי אם זה דומה למה שאצלך..
אם כן. זה יכול לעבור לבד. אבל הרבה יותר מהר כשזה עם טיפול תרופתי..
תרגישי טוב... מבינה אותך