4 תשובות
לא לגעת יש סיכוי שזה נקע או מתחת שריר יש לשים קרח למשך 5-10 דקות ואז לחבוש בתחבושת אלסטית ולחכות 2-3 יומים שזה יעבור
לשים קרח ימהממת
לשים קרח, לנסות להתעלם מהגירודים, את יכולה לשים איזה תחבושת בשביל לא לגרד
קרח ולצבוט וזה יעבור ואל תגרדי
באותו הנושא: