7 תשובות
גם לי לא הכי הולך עם בנות אבל אין מה לעשות.
אפשר להתאמן, עם אח, או ידיד, אחרי שתתרגלי- זה יעבור.
זה נראה בתחילה מאיים. אחר כך, זה הופך טבעי.
בהצלחה.
ממה יש לך להילחץ כולנו בני אדם
עם חלק כן מסתדרים ועם חלק לא
קחי את זה בקלילות ותזרמי
אנונימי
שואל השאלה:
מן הסתם אין לי ידידים בנים כי אני נלחצת מבנים כמו שציינתי...
אנונימית
אם את רוצה אני יכול לעזור לך
אני חושבת שאת צריכה להמשיך לדבר איתם למרות שאת נלחצת ולאט לאט זה יעבור לך, אבל זה תלוי בך, כל אחד שונה.. בכל מקרה ממליצה לך לנסות לפחות.
גם אני מוך גם אין לי ידידים בנים במציאות