9 תשובות
vamos.
אפשר לאומר dale vamos
חברים, vamos זה בואו/קדימה, בלי היאללה.
ולזו שמעליי, כותבים vale, אבל כשאומרים את המילה היא ממש נשמעת כמו dale.
ולזו שמעליי, כותבים vale, אבל כשאומרים את המילה היא ממש נשמעת כמו dale.
שואל השאלה:
תודה! d:
אבל די לענות vamos
הבנתי... חח
תודה! d:
אבל די לענות vamos
הבנתי... חח
דאלה באמוס
דאלה ומאוס
אני לומדת ספרדית ולא ידוע לי על המורה יאללה...
vamos זה בואו
vamos זה בואו
vale, vamos
באותו הנושא: