הגיוני שאני כבר 7 חודשים מתאמנת עם הליכות, תזונה נכונה, ואימונים כדי להוריד בטן והיא עדיין לא נהיתה שטוחה, כדאי להתייאש?
27 בספטמבר 2016, 14:34
תשובה אחת
תראי אולי האימונים שלך לא טובים (לעבוד רק על בטן זה לא טוב), והגוף שורף את שומן מכול מיני מקומות (אולי מהבטן פחות ושאר חלקי הגוף יותר) אולי התזונה שלך לא נכונה