2 תשובות
אני נגיד, יודעת שאני מאוהבת כשאני מסתכלת על הבן\בת אדם ומתחילה לכאוב לי הבטן, או שאני פשוט לא רואה שום חסרונות אצל הבנאדם
אנונימית
אם כשאת רואה אותו אז יש לך מין פרפרים כאלה בבטן, את נלחצת, את מרגישה מין מחויבות כלפי, את חושבת עליו הרבה זה קורה לך?