17 תשובות
את האמת שאני מעדיף שהבטן של חברה שלי תיהיה טיפה גדולה אבל בלי להגזים
אנונימי
לחברה שלי יש קצת בטן.. אולי אפילו קצת יותר מקצת וכיף... אני אוהב לחבק אותה מאחורה לתפוס לה תבטן לשמנמנה הזאת
לא
בנים אוהבים בנות שיש להן בטן כמו של נסיכות דיסני
בהצלחה בלהשיג בטן כזאת.
(אני צינית במידה ולא הבנת)
לא אני הייתי מעדיף מישהי בלי בטן... שיהיה לה עוד גב במקום, מה זה השאלות האלה? לכולם יש בטן
היא התכוונהה לכרס קטנה
היא פשוט רשמה בטן כי נשמע יותר טוב..
אין לי בעיה עם זה אני חושב שזה אפילו חמוד
אין לי בעיה אם משקל גם אם זה יהיה 123 טון או 34 גרם או באמצע
גם בגובה אז כן היא עם אופי טוב
בטן זה החיים
לא! לא הייתי יוצא איתך! עכשיו תפסיקו לשאול את השאלות האלה!
לא. אני רוצה שחברה שלי תראה ככה, בלי בטן.
אנונימי
אל תאמיני כל הדוגמניות בפרסומות עם הבטן 20 סמ היקף...
אני מאד רזה ועדיין יש לי קצת בטן. אפשר לחטב את זה יותר אבל זה משהו שקיים אצל 99.9% מהאנושות...
מי שלא יצא בגלל זה הוא וותר משטחי
אני היתי נותן צ'אנס כי תאכלס אין לך מה להפסיד מקסימום זה לא ילך
"אתה רוצה לצאת איתי?"
תרימי רגע את החולצה נראה אם יש לך בטן.



נו בטח שכן כולה בטן...
אנונימי
כן למה לא
אנונימי