6 תשובות
אם כוח הרצון שלך גדול זה לא קשה
לא כל כך נראה לי שזה אינדיבידואלי אבל זה למטרה טובה
לי זה לא ממש קשה
לא.
זה פשוט דרך חיים שונה שצריך להתרגל אליה, זה הכל.
בשמחה אעזור לך בתהליך :)
אני מניחה שכן, זה לוותר על הרבה מאכלים שאת כנראה אהבת.
אבל כמו כל מטרה, הדרך קשה, אבל זה שווה את זה
אם את באמת רוצה להיות טבעונית, את מסוגלת! קטן עליך.
בהצלחה
זה קשה כי סה משהו שונה, זה להתחיל להוריד דברים מהתפריט היומי שלך.. עם הזמן אני מאמינה שתתרגלי, למרות שחלק נשברים.
זה הכל עניין של כמה את באמת רוצה את זה
זה כמו נגיד שאת שומרת כשרות ויגידו לך לוותר על חזיר, זה לא ממש יזיז לך נכון?
לעומת זאת בן אדם שכבר התרגל לאכול חזיר, יהיה לו הרבה יותר קשה לוותר על זה ממך