2 תשובות
לא זוכרת אבל לא צריך הרבה.. אותנו לקחו לקניון רק לשעתיים ביום האחרון ובגלל שהאוכל שם מזעזע העדפתי לאכול כמו בנאדם במסעדה במקום שופינג
אחותי לקחה 3000 שקל ולא רק לבזבוזים פשוט יש שם מלא מקומות שעולים כסף למראות ששילמת על הטיול