8 תשובות
לא.
אני כנראה טסה השנה
למחנה כזה
בהתחשב בעובדה שאין לי חברים, לא
אנונימית
כן, לעשרה ימים.
בגיל 13
(איזה לא אמין זה נשמע)
בגיל 13
(איזה לא אמין זה נשמע)
חח גם אני בגיל 13 אבל אני טסה לשבוע
הייתי צריכה לנסוע עם חבר שלי אבל נפרדנו ככה שביטלנו הכל..:(
אף פעם לא טסתי